100117

Vitamin kuren är igång, orkade massa på gymmet men huvudet är fortfarande trött som aldrig förr. Det blir kanske inte bättre av att sitta i en bil i flera timmar och på en 3D bio. Men det var riktigt bra, riktigt kanon bra till och med! Perfekt balans mellan action och kännslor. Grymt bra gjord, de nästan tre timmarna flög förbi. För en stundsen upplevde jag något konstigt. Ett samtal med en otroligt betydelsefull person slutade med att jag slängde på luren mer eller mindre. Kännslor som jag inte ens viste att jag hade bara kastades ur mig. Kanske inte så brutalt som det låter när jag berättar. Men jag hade ingen aning om hur jag kände. Men nu vet jag och nu har jag fått ur mig det. Jag har varit lite små bitter sen i fredags så det var väl inte konstigt att det rann över. Visst är det jobbigt när man vet hur korkad man är som hetsar upp sig i onödan. Dock så har jag börjat i samma mönster, eller kanske inte så illa men ändå. Jag får nog bitcha till mig lite ändå, bättre än att vara långsynt iaf! Nu blir det sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0