100124-2

Nu kan man snacka om att jag är helt slut. Lite halvsvårt att sätta fingrarna där de ska, men shit vad kul det var. -Står ni still straffas hela gruppen men sit-up´s, armhävningar och hopp övningar. Det blev en straff omgång, en för mycket! Ne men det är skönt att känna att man lever! Jag blev genom varm, nu är jag sjukt trött. Hungrig också, det är ju ett jobbigt ont! När jag och pappsen konkat hit tvättmaskinen så var det ju för fasen inte några sladdar bakom dosan! Trött man blir, men det ska snart bli fixat! Det blev riktigt bra i badrummet iaf. Ne om man skulle äta lite och ta fram de där fruktansvärda plågeri böckerna. Man sover ju bättre om man gårtit lite! Hehe, helt ärligt det är nästan så illa. Tänk om man skulle få lite tid för vännerna i veckan, det blev noll vänner idag. Tyvärr, åkte till en människa som jag knappt kännde. Eller två rättare sagt. Jag är riktigt orolig, många dagar kvar innan man får svar. Fy fasen, orkar man en gång till?! Hur stark är man, hur mycket ska man prövas. Jag ser ju på flera av mina vänner att det går. Även om det är jobbigt, får man vara ego och tycka att man vill slippa? Det röstar jag för iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0