100131

Sista dagen i januari, solen skiner som om hon ger allt för att den inbitna kylan skall ge vika. Öron som ömmar, huvudet spränger, låren dommnar och tårna håller på att spricka för varje steg man tar. Det är inte behagligt ute, det ser så otroligt skönt ut ute men skenet bedrar. När jag gick hem inatt så höl jag nästan på att ge upp, fy vad kallt. Och en korkad full brud drar ner byxerna och sättersig i en snödriva för att kissa. Hur korkad eller full eller kissenödig måste man vara för att göra det i -18 grader!? Jag har lyft mitt humör idag genom att beställa masssa sommar kläder :) En ny bikini, denna sommmaren ska jag bada massor! Det ahr jag inte gjort sen jag avr typ 16, sola och njuta. Nya utmaningar skall bestigas och jag ska utvecklas på alla fronter. Nu väntar sy maskinen på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0