100728

Nu är det mindre än en månad kvar på jobbet. Reserv 80 känns svårflirtat. Vad händer i höst? Ja vad man ska sysselsätta sig med är en fråga. Jag kommer väl ha tid att få ordning på konditionen. Hoppa fallskärm. Njuta av allt det goda. Kolla kurser för våren. Jag ska nog kika om jag kan göra sen anmälan i skövde, de har några platser kvar på endel kurser. Intresanta vet jag dock inte.

Kvällen och natten spenderades med ett par otroligt trevliga kollegor, Tisdax. Vilket innebar en otroligt seg onsdag. Sutade tidigt, choklad, pizza, glass och grillning. Nu är jag trött och får nog hoppa i säng. Jag har dessutom få se något så otroligt som min bäästa väns bebis, femton centimeter. Det ska bli så spännande! Hon tar ett stort steg in i vuxenvärlden och jag lyssnar på Good Charlotte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0