100612

Nu kan jag andas ut, börja njuta av sommaren (om den hittar tillbaka) Trotts skit väder var alla vackra flickor glada. Klänningarna som jag slitit med blev kanon, genom frusen och halvt dränkt cyklade jag till pappsen igår. Ett glas vin och pizza, perfekt på en fredag! Jag sov tio timmar inatt, helt slut efter denna veckan. Fyra av fem på min avdelning var borta, kaos kan man enkelt förkorta det. Jag hade förmodligen sovit längre, men en bästa vän skickade sms om kvällens planer. Det blir sex änd the city i staden som gud glömde, haha elakt men sant! Ett långt och gött pass på gymmet, en kal cykeltur till P för att färga hennes bryn och fransar. Jag ska nog köpa lite färg jag med, skönt när man ska till stranden och bada! Mr A är iväg och roar sig hela helgen. Han lät som en liten pojke som fått en stor traktor på jul. Söt. Att bilar kan vara så kul, hur kommer det sig att 90% av alla män älskar det, skiner upp som små barn? Jaja inget går väl upp mot en shopping tur!




Kommentarer
Postat av: sara

fina klänningar!

2010-06-12 @ 22:32:37
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0