100316

Jag känner mig ungefär som gräset, brunt, jordigt och fullt med grus. Saknad av sol och värme. Men det ska väl bli ordning med det, en vecka på sin höjd tycker jag. Jag har ställt in alla planerade aktiviteter, det är bara jobb och sömn som hinns med. Hur jag ska orka med matte-skiten på fredag? Det är en bra fråga. Det som går på rutin fungerar, korta power-naps på en hård bänk i ett kallt rum, gör att jag klarar av dagen. Tänk om de inte hittar något fel, vad gör man då? Det känns som om hjärnan sakta tynar bort, jag kan veta att jag fått instruktioner om något men kommer inte ihåg det. Det kan vara så att det är för mycket i huvudet nu men det måste vara något mer. Jag sov tre timmar efter jobbet idag. En promenad med far och nu går det inte vara vaken längre. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0