100319

Nu har jag kommit på mig själv att tänka -Om bara jag... Men sen från ingen stans så kom en tanke flygande. Måste vara någon otroligt smart tjej som sagt det till mig fast jag inte kom ihåg det. Men hur som hellst. Hur kan saker bli bättre om man bara..det måste ju gå och bli bra ändå?  Jag måste bli nöjd med saker som det är för annars kommer jag inte bli nöjd ändå. Även om jag bara... Sant? Jo så är det nog, man blir nog bara deppigare när man inte klarar det som man bara skulle göra. Kvällen kommer spenderas med att försöka få lite gröna fingrar, mat som jag slipper laga och trevligt sällskap. Riktigt slappt, kan behövas! Riktigt trött och imorgon bär det av för lite tjej helg i stora staden som jag ska köra i!! Ojojoj hur ska detta gå? Min provata super guid ska ju inte med, men hon får ligga på snabbvals knappen! Nu klirrar det oroväckande mycket i trappan. Massa grabbs som ska parta, hoppas att de drar till krogen så jag slipper allt oväsen när jag ska sova. Haha hur gammal lät jag inte nu, men så är det. Jag är trött och vill kunna sova! Nu ska jag hoppa ur jobbkläderna och i något ännu mysigare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0