100328

Att det alltid ska vara så himla förvirrande med att ställa om klockorna, kan vi inte lägga ner det? Jag lägger min röst på det. Vilken bra helg jag har haft, i fredags (efter på tok för många krongliga timmar på jobbet) blev jag bortskämd hos mormor och morfar. Jag blev hämtad, massa feed-back, god mat och let´s dance. Jag fick skjuts hem och sen somnade jag som en stock! Drömde aningen för mycket, liite orolig innombords än, men det går väl över! Igår satt pappa i en brasse slot med vinterjackan, luvan på, öl i handen och kotletter på grillen! Fantastiskt gott! För mycket snask blev det på kvällen med en familj som jag känner mig allt mer hemma i. Konstigt faktiskt, på ett spännande sätt. Vi planerade påsk helgen, det kommer nog bli hårt. Jag ska fixa gratäng och sallad, samt efterrätt. Någon som har något kanon bra enkelt och skit gott förslag? Det är bra om det går att packa i en kylväska eller snabbt utan massa elektriska hjälpmedel går att fixa på plats. Jaja lite spel och en kultfilm senare somnade jag otroligt skönt, gnisslade tänder och pratade i sömnen som vanligt! Haha jobbigt när alla "störs" av det utan jag! Men jag ska bli tvåtusenkronor fattigare snart, måste verkligen skaffa bettskena. Dö sexigt, dreggel! Haha men jag kan ju inte prata då heller! Hur underbart är det inte med söndagar då man kan ligga kvar i sängen jätte länge, speiellt de söndagar då jag får mysa! Nu skulle det blivit kalas, tyvärr blev det inställt. Hoppas att du kryar på dig! Jag ska ut på promenad och lite mys fila på esplanaden!

Om man ser ut som en clown när man ler, är det en komplimang? Hehe känndes inte så, men av den fantastiska blicken jag fick så tror jag att det var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0