100510

Idag har jag fått en stor sten ångest bortplockad från hjärtat! Jag sitter i soffan och njuter av att bara vara. Vackra snitt blommor överallt, balkongen är så vacket. Smultron och örter i mängder. Jag försöker att inte planera så mycket, ta det lite som det kommer. Men jag vill så mycket, tiden räcker inte till. Två otroligt vackra tjejer väntar på sina klänningar. Men jag ska ta och göra klart dem. Det är ju så lite kvar att det är pinstamt.

Jag funderar på hur jag ska få ihop livet, förra veckan blev det femtio timmars arbete. Vilket är jätte bra, det blir massa timmar att plocka ut i sommmar då jag vill vara ledig. Det blir en vecka på öland. Spännande, jag har alltid velat åka dit. Det är väldigt otroligt att en människa kan utvecklas så otroligt fort bara man är riktigt tydlig. "Det är så det fungerar, rakt och ärligt". Jag chockas varje dag, det blir varmt i hjärtat, pirr i magen och glansigt i ögonen. Det är ett stort tecken på att även jag utvecklas.

"Du lyssnade inte på vad jag inte sa", men det går bra ändå. Dumt att lägga ner energi på sådant. Men jag har laggt ner ett par timmars funderingar ändå. När man står och maler torkat slam hela förmiddagen har man tid till sånt. Ensam med hörselskydd och ansikts mask, ett bra tillfälle. Jag hade en riktigt bra konversation med mig själv, jag får bäst svar då!

Nu ska jag återgå till min choklad och talang, jag älskar denna typen av underhållnings program. Vad man känner med allt otroliga människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0