100523

Ännu en helg har gått förbi. Jag börjar tro på karma, vad annars skulle det vara? Jo iof så behöver man inte se så egoistiskt på tillvaron och då kan det bara vara otur. Eller kan det vara en prövning, ett sätt att stärka mig på? Jag kanske får öva, första prövningen gick sådär. Det vred sig i magen, jag måste bort! Ett raskt varv i trädgården och sen var det dags för försök två. Andra ronden avslutades fort, jag andades ut. Luskade och tisslade. Jo det var så, det var inte bara jag. Nu återstår bara frågan hur man ska ställa sig till situationen. Ett senare problem. Myggorna var riktigt ettriga igår, men jag är nog inte lika alergisk i år! Det var så himla underbart väder igår! Nattpromenaden i sommarkläder var helande för själen. Ny bäddade lakarn, en aning för varmt, så trygg. Morgon promenad i sommar kläder till affären för frukost inköp. Jag fick visa mina vollyboll skills, inget att visa upp. Grillmat för andra gången på helgen. Gymmet, 2,3:an i skogen. Wallander-prästen. sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0