101103

Ikea avklarat! Hemfärden var otroligt jobbig, en lätt huvudvärk, små hungrig och trött! Ni som känner mig vet hur jag blir..Bilen var fullknökad, A fick sitta dubbelvikt ifram. Ett stort skrivbord till mig resulterade i att jag fick köra hem så vi fick dra fram säterna jätte långt för att kunna stänga bagageluckan! Jag var trött som sagt, nägon gång när vi borde närma oss hem, ser jag till min förskräckelse att vi är i en kommun en timme hemmifrån! Huuuh! Tälamod existerar inte, men det var bara att fortsätta hemmåt. Frammåt nio fick vi i oss lite mat och världen känndes mycket lättare att leva i!

Vi fyndade bl a Ett skrivbord till mig, lådhurts till A, vitrinskåp, massa lampor. Krokar, ljus och annat som jag glölmt av!


Kommentarer
Postat av: sara

Ingen fara! Jag ska kolla vilka tider jag jobbar på lördag (tror jag slutar 14.00 eller 15.00) men hur det än ligger till så kikar jag förbi en snabbis i alla fall! Är jättenyfiken på lägenheten. Och så har jag ju en liten inflyttningsblomma som står och väntar på sitt nya hem. ;)



Ses snart! Kram.

2010-11-04 @ 08:19:26
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0