101105

Nu har vi varit på SAW 3D, den var helt ok! Stämningen sänktes dock då vi fick vänta 40 minuter(!!!) pga tekniska fel, men nu är den sedd! Väldigt grov, mycket blog och det var fasligt många som dog. Inte direkt samma stil som tidigare, förut har många hant en "chans" att överleva. Men betala för 3D och åka ett par mil var det väl inte värt. Hemma i soffan, absolut! Imorgon är det tvätt, mys-fika och kalas som gäller!

Det finns så otroligt mycket kärlek på mitt jobb! Jag känner mig helad efter dagens arbetspass, att så många bryr sig! All kärlek! I´m back on monday! Skönt när man kommer och "räddar" dem. De har total kaos, jag gör det som de vill och behöver inte tänka på tusen saker som man måste när man jobbar där!

Lite fix och sen blir det sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0