101109

Ja det är lika farsinerande varje år, varför lär vi oss inte att snön kommer och att man får vara försiktiga. Kolla på vädret och sätta på vinterdäck!? Det konstigaste av allt måste ju ändå vara kollektivtrafiken. Jaja inte min avdelning men det är ändå lite konstigt. Så här mycket liv var det på stationen när jag skulle hem, ton vis med bussar och tåg som inte gick,,



Ska jag nämna att det snöat in så man inte kunde sitta?!

Hemma fixandet går sakta men säkert frammåt! Jag tod upp borrmaskinen och satte upp två hyllor förut! Riktigt bra om jag får säga det själv! Döds mycket plugg hemma den här kursen, börjat lite smått men imorgon och resten av veckan vet jag iaf vad jag ska göra!




Kommentarer
Postat av: sara

vad mysigt det blir! <3

2010-11-10 @ 07:52:49
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0