101111

Dagen började kanon bra! Det är fantastiskt när man får vakna när man vill, kaffebryggaren puttrade ljuvligt. Ljudboken startades och jag antecknade flitigt. Frammåt ett var mitt paper klart, jag ska givetvis dubbel kolla om någon dag. Imorgon blir det dags för nästa bok och paper. Vi skall även få lite kvälls besök, kylen är full och imorgon ska vi kocka för fullt. Den sista delen till soffan kommer imorgon! ÄNTLIGEN!!! Spika upp lite tavlor, slänga skräp och sen ska vi bara njuta! Vi ska bjuda på "aftikans köttfärs" och hallon semifreddo med daim.

Min söta mamma med man var här förut, de var så snälla att de gick igenom mitt paper. Kollade mitt språk och isärskrivningar, har ju lite svårt för det. Men nu ska det väl duga, får vänta på den hårda dommen från damen med onödig information. Efter fikan var vi otroligt duktiga, en sväng till blomster affären och mat affären! Sen tog vi tag i borrmaskinen, det blev kanon bra! Mer behöver jag nog inte säga! Det finns dock tillfällen då vi bör vara lite mera nogranna. En spegel brakade i backen. Obra! Sen var det med nöd och näppe som vi fick dit taklampan. Jag målade fel..ååh! Vi får lösa det en annan dag!



Såååå bra!!!


Kommentarer
Postat av: karolina

Hej lovely!



Nu ses vi snart!



Bra regel angående särskrivningar: låter det som ett ord så är det nästan alltid det =O) typ dubbelkolla, kvällsbesök. hallonsemifreddo, blomsteraffären, mataffären...hukar mig och gör mig beredd på käftsmäll för besserwisseri =O) löve



2010-11-12 @ 17:23:11
Postat av: Monica

Haha ja du ser varför jag behöver hjälp! ;P

2010-11-13 @ 15:56:28
URL: http://manippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0