101113

Det känns som söndag, dö trisst! Grått och regnigt. Jag känner mig lika dan, flamsar lite för att försöka rycka upp mig men det känns lite svårt. Halv ligger i vår underbara soffa med en seg bok, Vygotskij och pedagogiken. Avhandla hans teorier och sedan är det bok nr tre för denna vecka. Avhandla hans teorier och sedan jämföra och argumentera. Lätt som en plätt! (otroligt ironisk!) Vi sov förlänge idag, men det var skönt! Finns inte direkt något annat att sysselsätta sig med än att plugga, det är så gott som iordning här nu! LOVELY!

Gårdagen var kanon mysig! Vi hade ett par vänner här på middag, vi skrattade högt och spelade vårat nya spel. Brain storm, det kan jag rekomendera starkt! Jag och L vann! Dream team kan man nästan säga. Vi bytte till mitt absoluta favorit spel, vilda gäster med gester. UTKLASSNING!



Kill lag, A A
Kill lag J C
Tjejlag L E
Och dream team M L!



Grabbarna högg först in på min hemmagjorda Semifreddo med hallon och daim.

   

   

Så här söta är man när man spelar Brain storm!



Nya soffan upppskattades! Så goo!



Här kämpar vi för att vinna i vilda gäster med gester!

Riktigt trevlig kväll! Nu blir det kopp nummer två och mera plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0