101120

Tjohooo! Nu tror jag att jag är klar med hemtentan! Lite osäker på refereringen men hoppas att det är rätt och att det räcker. Jag känner mig utpumpad, har svårt att reflektera över vad jag har läst. Jag kopplar samman tillfällen med "jag läste något bra om det i en bok", frågan är ju vad?! Noll koll! Det kanske lossnar och faller på plats när allt detta är över! Jag ska ta och göra iordning mig lite nu är det tänkt! Morgonen började med ett cirkel pass med M, halv snöstorm ute, kallt och otäckt! Men när vi lämnade gymmet hade det lugnat sig, en känsla av söndag for förbi. Det var så lugnt på gatorna, kramsnö som yrt omkring låg fridfullt i högar. Sötaste låg och sov så gott när jag kom hem, trekantig åt han frukost och jag värmde lite soppa!

Fredagen var helmysig. En vän hörde spontant av sig, spontant är bra, det gillar jag. Vi drack lite vin, snackade skit, smaskade mörkchoklad och kollade på idol. Med andan höll jag tummarna för olle, det gick ju kanon bra! Han ska väl inte vinna men, I LOVE HIM! Hejja hejja lite till! Vi hade helmysigt och hon har nu fått en veckas fri träning med mig! Imorgon blir det box´n kick om vi får plats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0