101121

Jag älskar söndagar, det är den enda dagen utan måsten. Dagen har varit allmänt grå, all snö är borta, det är grått. Min paradgata lyser fint av adventspyntningen. Jag minns förra året, köpmännen ville inte sätta upp belysningen. Jag är traditianolist och höll på att deppa ihop. Hur kan det bli jul shopping och nytt år utan de klassiska volangerna med stjärnor i mitten? Många hade samma åsikt, lite senare än vanligt kom de upp och vi fick en fantastisk vinter! Jag är helt slut efter ett bx´n kick pass med M. Fingrarna skakar, det var grymt svårt att tvätta håret. Mat vore gott, orkar man?

Jag minndes ett par vackra rader förut, Jag skall aldrig mer säga sanningen till någon som saknar förmågan att förstå. Det har jag inte gjort! Det känns bra, jag är helare och mig själv. Vi skrattar, busar och är ett fantastiskt team. Och jag kan säga sanningen för du förstår och lyssnar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0