101124

julkänslan kryper fram. Det är snöstorm ute idag igen, men det gör inget. Jag har varit ute i omgångar idag, stundvis pulsat fram för att i nästa ögonblick glida fram på isbana. Morgonen startade kanske lite för tidigt, det var dags att infinna sig hos tandläkaren 0810. Åter igen fick jag en ny tandläkare, jätte mysig tjej. Undersökningen tog tjugo minuter längre än det brukar, hon var jätte nogrann! Sen var det mössa, luva, handskar och halsduk. Knappt att jag såg något men jag frös inte! Sen försökte jag smyga i köket, lyckades tydligen inte så bra med det, men det kunde inte passat bättre med en kopp hemmagjord varm choklad en blåsig och snöig dag som denna! Sen var dags att bege sig ut i stormen igen, kaffe med en bästa vän och julklapps rekning. Nu tror jag att jag har läget under kontroll! Jag har gjort en jättefin blockljus-adventsstake! Orkade inte ta bild på den, men kanske imorgon efter pepparkaksbaket! Soffläge sen blir det äntligen sängen! halv dag imorgon och sen helg! Fältstudie nästa vecka, spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0