101125

En dag i julens teken är avklarad, nu soffläge! Efter skolan gick jag av hos mamma så åkte vi till mormor för att få köttbullar och baka pepparkakor! Det måste varit de godaste hitills! Bra råvaror? Min roll i vår tradionella pepparkaksbakande är att spela julmusik, tjöta och flamsa runt. Det är nog det som jag är bäst på! Jag vaktade även ungnen! Perfekta bakta kakor med blåssjukdommar. Gay-grisar skapade mamma, hihi det beror väl kanske på vad man tänker på, mormor skrattade gått åt mi och mamma som fnittrade högt!



Hihi sååå söta! Lilla mormor ville inte vara med, otur att min kamera är seg!



Blåssjukan?



Hihi sista plåten, inte bara jag som var trött :P



Massvis blev det! :)

I denna snöiga verklighet som vi lever i förundras jag över hur man kan bygga en sådan här praktisk vänthall...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0