101006

Kass dag, det räcker väl att säga så. Ni vet, man vaknar upp och allt är jobbigt. Men det bästa är att de där dagarna går över! Jag har påbörjat en ny kurs, levnadsvanor. Det borde vara mer intressant, kass lärare bara. Men det får gå ändå, vi har ju några gäst föreläsare! Hela förmiddagen gick åt till att bli halvsvettig på en cykel, mäta pulsen på varnandra. Stenålders metrometern tickade, pulsen var svår att fokusera på. Men övning ger färdighet, får öva massa hemma! Jag smög till bussen på eftermiddags rasten, lärde mig ändå inget. Skulle läst hemma, men jag packade och tränade. Soffläge var nödvändigt! Jag ska fokusera mer på läsandet, längtar till JW´s föreläsning, han är bra. Bäst till och med. Där ska jag finna kunskapen och motivationen. Det jag är mest intresserad av i denna kursen är stress, det ska vi inte ens ha prov på. Suck! Ja det är en skit dag, jag får lägga mig och vakna upp på rätt sida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0