101016

För ett år sen gick jag i välbekanta lokaler, jag kramades, log och grät med mina kollegor. Sista dagen som fastanställd. Jobbigt, en av de värsta dagarna. Men kvällen var perfekt. Två personer som möttes, ni vet den där tonårskännslan när man sitter lite för långt ifrån varandra i soffan. Kollar på film, vet inte vad man ska säga. Spänningen mellan varandra. Att det skulle ta så lång tid tills den där kyssen. Hihi, mys! Ja som ni förstår hade jag och A våran första dejt den där kvällen för ett årsen. Jag njuter av känslan. Vi står nu i ett helt annat läge. En vindsvåning väntar på oss, men först middag och bio! <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag önskar att de fanns en gilla knapp :D Så glad för din skull.. Kramar

2010-10-16 @ 18:49:40
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0