101017

Ännu en härlig helg, söndag är så underbart. Bäst nu är att jag inte har några föreläsningar imorgon! Det kommer tyvärr hantverkare tidigt imorgon bitti..jaja jag måste ändå läsa massa imorgon. Hur kommer det sig att jag fick de två tråkigaste kapitlena i Stressboken? Jaja det blir kul att få höra vad de andra kommer fram till. Av andra skäl så har jag läst ett annat kapitel, väldigt intressant.

Gårdagen var väldigt mysig, förmiddagen spenderades hos pappa. Kvällningen med A. God mat på krog & co, riktigt god faktiskt. Kylig promenad, massa godis och Persbrant. Helt ok film. Kanske inte en bio film, en film som jag kan tänka mig kommer att visas i skolorna. Tänkvärd liksom. Men jag har sett bättre filmer. Brevid mig satt en tjej som var tok förkyld. Mitt snörvlande hamnade helt plötsligt inte så långt upp på listan. Lite skönt att se att man faktiskt inte är så sjuk som man känner sig. Det blir väl bra snart! Lille A har tvär vägrat att kyssa mig. Lite muttrande om att jag har legat och flåsat han i nacken hela natten. Hihi, hoppas att han inte blir sjuk. Då blir det en ond cirkel för jag säger ju inte nej till en puss! Vi var ute på en jätte skön promenad i eftermiddags. Solen värmer ju lite fortfarande. Passa på att njuta innan det är helt svinkallt jämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0