101018

Måndag, helt kanon bra dag. Jag börjar känna mig mycket bättre! Wiiho! Byxorna känns redan trängreså hoppas att jag kan iväg senare i veckan! Jag har mest slöat i sängen framför tv:n idag, läst lite. Hälsat på farmor, pappa och sen tog jag med lilla syster ut till M så hon fick prova att rida på en rund häst med pälsiga hovar (nord svensk?) Hon var hur som hellst ur nöjd. Jag fick dessutom drygt en timma åt att läsa, en väldigt söt liten tjej höll mig sällskap. Hellst hade hon noog velat ligga i soffan med mig, men det får man ju inte. Så huvudet låg på min mage, rastlös liten rackare!




Jag har fått se något fantastiskt, en liten tjej som finns i min kompis mage. 3D ultraljud är ju riktigt häftigt! Hon såg väldigt söt ut, tjocka bebiskinder! Mys! Det tar på dagarna nu, men först ska tre kurser klaras av, jul och nyår. Jag hinner förmodligen plocka undan alla jul grejer (brukar töttna på nyårsdagen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0