101021

Mycket har blivit gjort idag, lite för lite tenta plugg bara...finns så mycket mer som är roligare än biologiska funktioner. Undrar om man kan be dem ta fram de där gamla filmerna, ni vet de små gubbarna som gick omkring i kroppen. Det var jätte roligt! Då kanske man lär sig. Men idag har jag sovit längre än jag planerade, fixat addressändringen, pratat med elverket, kvartetsvärden, banken, hyresvärden. Kollat mitt blodtryck igen, denna gången var det perfekt! Skönt! Sen for jag och pappa omkring i stan och slängde skräp, tänk vad man samlar på sig! Kaffe hos bästa farmor! Det är bra för själen. Sen har jag sytt ett par till mini byxor. Nu närmar det sig säng dags, längtat ända sen jag gick upp!

Det gick bra med bettskenan, inte alls något dreggel. Och jag hade den hela natten! Känndes jätte konstigt väldigt länge efter att jag tagit ur den, men man vänjer väl sig! Slutar jag tidigare imorgon så ska jag prova mig på en liten power walk. Måste ju testa min puls klocka! Hoppas att kroppen orkar bara!

Åååh jag skruvade ner mina tavellister i köket, inte bra, inte bra alls..färgen följde med....inte alls bra. Pappsen suckade lite och sa att han skulle kika på det. Han är bra snäll iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0