101023

Lördag, två dagar innan tenta. Så det är väl givet vad jag gör. Tankarna drar sig konstigt nog mot packning och städning. Men det får vänta! Det sägs att en students lägenhet aldrig är så välstädad som innan tenta, det stämmer inte på mig. Diskhögen är oroväckande stor. Gårdagen hos far var mega mysig. Lite vin och otroligt god mat a la MIG! Stort misstag av mig enligt P, nu får du ju komma och laga fredags mat varje fredag. Hihi lite kul med komplimanger! Och jag överträffade nog mig själv! Idol en fredag var ju kanon, det brukar ju bli reprisen på söndagen annars.

Ikväll ska vi iväg till en bästa vän som fyller år, middag och trevligt sällskap! Längtar! Tenta-plugg-paus! Kul att få göra sig lite fin också! Mycket catch-up kommer att ske!

Jag hittade även ett väldigt pälsigt tug till kökssoffan, det kommer att bli såååå bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0