101024


Det blir en stark konflik inom mig. Min empati slåss mot all ilska som du skapar dina nära. Och dig själv.








Det är underligt att jag har så svårt att uppskatta de tider på året som inte innefattar att det blir ljusare. När man känner hur värmen kommer smygande, solen hittar tillbaka. Bäst av allt när man kan gå ner och ta sig ett bad. Läsa i solen. Underbart! Men jag ska göra det bästa av snusk månaderna! Jul pyntningen knackar på dörren. Flytt om en vecka, massa mysigt fixande och sen kommer stjärnorna upp! Värme ljus och te. Ny kurs, som absolut verkar mycket roligare än den jag håller på att avsluta. Jag har väldigt dåligt samvete för att jag inte pluggar så mycket som jag tror att jag borde. Vill inte! Vips så beter jag mig som en trotsig fjortis! Håller tummarna för att det går bra imorgon. Får ta ett par djupa andetag och försöka nå kunskapen som borde ligga någon stans där inne.

Om dryg två timmar blir det söndags middad, Kvarteten samlas. Det är en otroligt mysig tradition (en början på tradition iaf) Det är kul och roligt när vi turas om att laga mat. Umgås och kollar på film! Nästa helg blir det väl mest flytt slit. En idé om att bjuda på sallad har jag slipat på. Känns som om det blir jag som får fixa det.

Nu blir det en kopp kaffe till!


Kommentarer
Postat av: Daniel

re; haha, jag kan tänka mej det. ;p hittade du något på ullared idag eller du gick tomhänt därifrån? (;

2010-10-27 @ 19:18:28
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0