101027

Det är minst sagt full rulle nu! Flytt snart, en tenta avklarad, imorgon är det teoretisk tenta. Idag har jag varit såå effektiv! Städat lite hemma hos A, hjälpt han att vika kläder som han packat ner. Sen fick jag lunch! Mys! Eftermiddagen spenderades hemma, mormor och morfar putsade mina fönster. Jag har tömt varenda skåp, så nu får jag leva på smörgås och dricka i plastglas! Jag äter lite kvällsmat nu och gör paj till söndag! 2100 ska jag soffa i sängen framför Greys!

Måndagen var deprimerande då jag var helt övertygad om att jag kuggade på tentan, mysig lunch på en indisk restaurang men bästa klasskompisarna! Buss resa hem och sen, hur bäst som helst, jag klarade tentan! Min bästa vän fyllde även år! Tisdagen spenderades med tre fantastiska tjejer! Vi åkte till Ullared! Jätte trevligt, massa shoppande! Sen fick vi överlevde en otroligt nära livsfarlig olycka! Men vi överlevde utan en skråma!







Kaos hemma! Huuu längtar tills vi flyttat så det kan bli lite ordning igen!


Kommentarer
Postat av: Daniel

re; tack tack. :) haha, kunde tro det. (; men det är lika bra att göra det när man är där liksom. ;p

2010-10-28 @ 16:28:59
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0