101029

Fredag, idag har jag varit ledig! Sovmorgon hos sötaste A! Sen har vi röjt, packat och städat som tokar! Jag måste onekligen säga att det har varit hur mysigt som hellst! Vi är ett fantastiskt team, det bådar gott! Nu slappar jag framför idol, riktigt behövligt. Magen blev kanon mätt vid lunch, vi lyxade till oss med thai buffé! Innan det så busade jag med mammas man. Skit kul! Skrattar lite för mig själv än! Jag har en extra nyckel till deras bil, kunde inte låta bli att flytta lite på hans bil. Fick åka fram en halv meter för att nå till pedalerna. Drog handbromsen (det gör han aldrig, för att han skulle fatta att han inte var senil :P ) Drygt tjugo min senare ringde han! Asgarvade, han var lite irriterad. Hade trott att den var snodd. Men han skrattade så glatt ändå!

En lite mysig sms konversation med en vän som kommer och går. Känns bra, trodde att jag hade förargat dig. Men jag är inte långsint, det värmer i hjärtat. Vi ses väl på den rödaste dagen. Hur ska det bli då tro? Ne det orkar jag inte tänka på nu!

Städning, mys fika och ännu mera städande står på schemat imorgon. Sen blir det kvällsmat med sötaste. I säng tidigt och sen ska vi äntligen flytta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0