101030

Idag fyller världens bästa morfar år! Trotts det så är han en tapper hjälte som räddade mig från nyfunnet skräp och fryst mat som de ska förvara tills vi vet att våran nya frys blir kall! Jag har slitit som ett djur idag. Snart klar med allt. Behöver en flytt låda kvar, hoppas att A har en till övers. Jag är dessutom grym med skruvdragare. Bara en lampa kvar som käre far får ta imorgon. Om ett par timmar bär det av till L för lite hemlagad mat! En fantastiskt bra idé från A tycker jag, det har mest blivit knäckebröd de senaste dagarna (och ute mat). På måndag blir de nya tag, skönt att få ha tid till att träna igen! (har ju varit väldigt förkyld med iof) Ska snart ta tag i de sista köksskåpen nu så kan jag ta ledigt ända tills imorgon eftermiddag!

En välbehövlig fika med en bästa vän är även avklarad. Tänk vad mycket energi man kan få av vänner. Love! Vi får dra ihop en fika med de allra bästa när mitt kaos är bra! Tror att många är i behov av det. Tänk att jag lyckas få en lång helg utan plugg nästa helg! Sen är det ny kurs som gäller! Hoppas att böckerna kommer snart. Det ska bli sååå kul att plocka iordning i nya lägenheten nästa vecka. Mys! Tänk att det kan kännas så bra!?!







Bilder för lite drygt ett årsen, så fint jag har haft det! Nu är det ett mindre kaos,
men snart ska vi få det så fint i vårat nya hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0