101031

Då var nästan denna dag slut, som jag har längtat! Men nu är vi tröttare än någonsin. Kaoset som var i våra gamla lägenheter är borta. En kort stund var det kaos här med. Men efter att ha sprungit omkring som en yr höna en stund tog jag låda för låda. Inte så många kvar, får låna en borrmaskin imorgon och börja sätta upp massa saker! Sketet som fasen var det här, får städa ordentligt en annan dag. Så tråkigt. Vi har slitit som djur för att få det så rent och fint vi bara kan för nästa och dessa har knappt gjort något. Jaja de kunde ju fått städa om men frågan är om det hade blivit bättre. Bäst att göra det själv så det blir bra!

Sista veckan på denna kurs startar imorgon, vi tar nog en mjukstart så jag kan komma hem fort! Lite längre på tisdag och onsdag. Slut seminarei på tordag och IKEA på fredag! Helgen bjuder på kalas gånger två!


Kommentarer
Postat av: Daniel

jag ser fram emot att snart få se bilder på ert nya krypin! :]

2010-11-01 @ 12:22:07
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0