100901

En dag till på högskolan känner mig lite mer hemma, några namn börjar fastna. Ansikten känns igen. Men vart hittar jag till micron?! Vi hittade toaletter på tredjeplan idag! Lycka! hehe, jag har ingen skolblåsa, än. Riktigt jobbigt emd länga föreläsningar och korta luncher. Vi förvirrade oss ut på staden för lite lunch, en väg dit och en annan tillbaka. Intressanta diskussioner i klassrummet, me like! Tills på fredag ska jag skapa mig min egen syn på hälsa, i filosofin, praktiken och något mer! Ett par kapitel att läsa, läsa igen och reflektera över. Jag ska även knyta an till mig själv lite. Låna några böcker och en mysig tapas lunch med en vän.

Nu blir det lite te, kursliteratur, dusch och tillsist kvällsmat när A slutar jobbet! Sammanställa lite inför flytten kanske, han jobbar hårt. Jag får fixa lite en annan dag. Har ett renoverings projekt som jag tänkte föreslå sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0