100906

Bästa måndagen på länge. Med ny kunskap. En ny idol. Bäst av allt var att vi fick sluta tidigare, vilket resulterade i att jag var hemma halv två. Kvalitets tid med Signe, en intressant har mejlat. Känns bra. Sen lunch med A, vilket team vi är i köket. Jag älskar´t! En power-nap blev till en mysig pratstund. Lite strosande på staden med mor, fika hos mormor. Välbehövligt för själen. En del i god hälsa bygger på sociala relationer som bidrar med en positiv kännsla. Där ni! Dagen bestod av tre timmars föreläsning och absolut inget att läsa hemma! Lovely! Jag Tog mig till gymmet, kross-traning och core-pass. Fortfarande rastlös gick jag på en lång promenad med djupa samtal! Nu sitter jag här med en katt i knät och john blund på axeln. Ska sova inatt utan att vakna upp av att något rasar i ett brak. Något innehåller massa sy grejjer, tusen nålar på hela golvet. kolla vart jag går, fånga katt-kräket. städa. Trekantig, halv två. Suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0