100908

Föreställ er att ni vaknar upp, shiiit har jag försovit mig? (baserat på kännslan av att jag var utvilad) Men icke, klockan var 0700. Bussen går 0920, men den här morgon stunden har varit helt underbar. Kollade på idol på 4play. Missade det igår. Inget livs viktigt men lite kul. Lång frukost, kvalitets tid med signe och damsugning är avklarat. Ikväll kommer det några och kollar på min lägenhet. Ska sätta på mig sälj-masken.

Nu blir det premiär för det första grupparbetet. Hur ser politiker på hälsa i grundskolan? Vad lovar rött resp blått. Alla kunskaper vi kastat in och skakat om i huvudet ska på något sätt användas. Det blir nog bra. Känns som ett bra gäng vi fixat ihop.

Imorgon ska jag försöka att vara helt ledig, A är ju ledig också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0