100909



En stilig kille knackade på min dörr igår kväll, det var dax för lite kvällsmat. Och kolla vad jag fick! Hur glad blir man inte, helt jätte mysigt! Kvällen var riktigt lyckad, dessutom lite sovmorgon i morse. Träning på förmiddagen. Mysig tur på staden med A, lunch, massa affärer för att hitta en väst till han. Gud så snygg han blir! Sen fikade vi lite, gigantisk snickerskaka. Promenad ute på landet och fika igen. Mikaela kan det där med kladdkaka! Mums!

Promenad med en bästa vän är precis avklarad och nu myser jag med Signe framför idol. Känns som söndag idag, vilken fördel då det är fredag imorgon! Grupparbetet ska knytas ihop, snabbt hoppas jag. Då kan det bli en tur till ikea, reka lite inför flyttshoppandet! Lördagen blir det finkläder på 90 års kalas (läs 50+40) ska bli himla kul, massa nya människor! En skit snygg kavalier, har skjorta och byxor som skall strykas. Själv skall jag åter använda klänningen från brölloppet i våras. Det var ju kallt då och nu. Så det funkar nog!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ibland ligger ju gubbarna allt lite mer på plus än vanligt;)

2010-09-09 @ 22:00:40
URL: http://miklamela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0