100916

Nu är det inte långt kvar på min sista hemma plugg dag denna veckan. Det är riktigt skönt att plugga hemma, diseplinen kunde väl vara lite bättre men jag tror att jag är med på spåret ändå. Ett sista försök att förlänga sommaren gjordes precis. Vi åkte ut till mamma och grillade. Lite för gott var det. Kyckling, grillspett med lök och champinjon, tzatsiki och klyftpotatis. Lyxigare än så kan man nog inte ha det! Solen sken när vi åkte ut, tyvärr började det regna så vi fick äta innomhus. Två av tre katter fick jag prata med. Tudor lyste med sin frånvaro. Men hon jagade väl fåglar.

Jag har läst om beteenden idag. Riktigt intressant, det ska jag fördjupa mig om och redovisa imorgon. Att få ord på saker som man redan visste och inte minst hur man ska bete sig vid möten med dessa. Skit kul! Jag refererar hela tiden till min omgivning. Ni passar allt in allihopa på era egna sätt. Det är nog så jag lär mig bäst. Jag passar allt in jag med, kul att läas sitt eget beteende mönster. Mycket lärorikt!

Nu får jag röja lite innan jag ska åka bort med Signe till L, hantverkarna ville inte ha henne i lägenheten imorgon. Vilket jag förstår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0