110401

Det verkar som om jag lyckats undgå alla lurerier idag! Trök att jag inte lurat någon bara! Däremot har jag fikat två gånger idag! En gång med finaste lilla syster och lite senare med finaste sambon! Vi blev även hem bjudna till pappa för lite tacos och det tackar man inte nej till! Fredags mys på hög nivå! Efter det bar det iväg på bio, nu sitter jag här varm i hjärtat efter filmen "hur många lingon finns det i världen". Den rekomenderar jag starkt! Så mycket kärlek, den var lite halv seg men det gjorde absolut inget! Funderar på om man kanske kan dra igång ett hälsoprojekt i framtiden för handikappade. Det finns så mycket jag vill göra, men gud vad underbara de handikappade är! Som stora barn och barn älskar jag ju med! Helt ärligt se filmen helt enkelt!
Jag har även sytt lite idag, nu har jag 15cm handsömn kvar sen så är livet kvar, det tar på den! Ingen skola förän torsdag så jag har nog tid till att sy lite (mellan alla tusen sider jag ska läsa, det är nog mer än tusen sidor iof...) Imorgon är det dop för en fin liten tjej! Sen bär det av till en god vän som jag ser för sällan, lite skit snack, vin och utgång väntar!

Kommentarer
Postat av: Daniel

på tal om handikappade så var där ett gäng som tränade i hallen bredvid gymmet idag och en assistent sprang runt i hela salen med en som satt i rullstol bland annat. ^^ när jag var klar sen så var där en som gick och pratade med sig själv när han tog på sig skorna.. "du måste bli bättre stefan.. ja, det måste du.. men det gör inget.. men du måste bli bättre.." rätt kul! :D

2011-04-02 @ 13:22:08
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/
Postat av: sara

sweet! vi får jogga ihop någon dag! (när spåret inte är alldeles lerigt) ;)

2011-04-04 @ 08:48:45
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0