110406

Idag får jag säga grattis till en nybliven 18-åring! Vilken bra dag hon kommer att få! Det var helt jätte kul kommer jag ihåg (bortsett från att jag fyllde på en fredag och hade krog planer men fick migrän) Men det är skit sak! Himla kul att fylla 18, uppkörning nästa. Rulla på vägarna ensam utan något bestämt mål, härligt!
Igår verkar det som om det var väldigt många som hade en dålig dag, lite konstigt, men jag kännde mig mycket bättre efter ett pass på gymmet! Min sambo kom hem från jobbet och avslutade min dag med ett hysteriskt skrattanfall så tårarna rann! Kort sagt vi måste köpa ett nytt schampo ställ, så går det när man ska retas genom att härma mig! När klockan ringde hade jag huvudverk, somnade om ett tag, den var kvar. Upp och ta en tablett och vidare ner i sängen. Halv tolv klev jag upp, jag ju inte ligga där hela dagen även om huvudet bankar. Tok stolle som jag är började jag laga lasange! Riktigt gott blev det, som vanligt! hihi! Huvudverken ligger och stör men jag får förtränga den och göra klart uppgiften tills imorgon! En grov plan för "praktiken" är klar, ska ju iväg på ett möte snart! Sen tänkte jag träna, men får se, träna med huvudverk är inte det optimala. Man jag ju inte ta i utan att det känns som om huvudet ska sprängas.
Jag är imponerad av de som ska skriva långa rader utan att faktiskt säga så mycket, skriva så att man måste läsa mellan raderna och tänka efter. Så poetiskt fint, mystiskt och förtrollande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0