110410

Nu är det redan söndag, jag ska snart iväg på en föreläsning. Lagom seg idag men det var jätte trevligt igår. Ne jag är inte bakis utan bara trött, väldigt mycket mat och pratande. Jag har drömt massa i natt, vaknade upp lagom stressad och irriterad över korkade butiksbiträden. Haha! Jag ska försöka läsa lite psykologi ikväll, känns lite fel när vi har x-seminarium i något annat imorgon.

Jag är precis hemkommen från en fantastisk föreläsning! Träning, näring, droger och allt möjligt! Jag är riktigt inspirerad med en lätt huvudvärk, men den ska ordnas nu med mat som jag gillar och lite vatten! Det är härligt att en människa som vunnit så mycket tävlingar har en så härlig syn på livet. Det var som om mitt egna innersta talade genom han. Låter konstigt va? Men det är väl klart att man inte ska tvinga i sig mat bara för att just den maten är bra även om man inte gillar den? Vikten av att vila och att lyssna på sin kropp. lyssna på sin kropp kände jag att det måste verkligen vara det bästa. Klart att man ska äta när man är hungrig, klart att man ska träna lugnare när man är trött och klart att man ska vila när man vill vila! Naturlig mat är bra mat! Han talade om potatis, ris, bulgur, grönsaker, fisk, fågel..ja ni fattar inte hitte på som människan skapat sa han. Nu får det bli lite slappande, plockande och kanske något roligt?

Kommentarer
Postat av: sara

eller hur. tack för att du gjorde mig grillsugen i torsdag! ;)

2011-04-10 @ 13:40:39
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Ida

Vilken fin header du har :)

2011-04-10 @ 16:45:41
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0