110414

Nu är denna otroligt ogivane dag avslutas med soff häng, boxpass och film mys med finaste sambon! Det har lätt varit den absolut minst givande dagen i skolan. Jag skulle vilja säga att det är ett rent skämt att vi faktiskt läser på högskola. Jaja nu är dagen gjord och det var lätt att klara av detta examinerande tillfälle, nu ska jag njuta av att vara hemma och skriva i lugn och ro. En projekt plan skall utformas och senare examineras både muntligt och skriftligt.
Jag skulle precis beställa ett par easy-tone skor med 40% rea, typiskt att de var restade! Jag var ful nog och prvade i en butik så jag skulle få rätt storlek men jag får väl avvakta tills jag vinner på lotto! :P ne soff häng var det ju nu!

Jag har nog stressat liiiite för mycket det senaste, det tog ut sig fysiskt idag när jag var på box passet. Pinsamt! Jag svimmade, jag hade ätit bra innan, drickt massa vatten under dagen, upplaggt för bra träning som sagt. Positiv och peppad innan, men så kan det gå! Nu ska jag vara hemma i lite drygt en vecka, ta sovmorgnar och plugga i min takt! En mini semester till kusten kommer passande!

Kommentarer
Postat av: Malin Strömberg

Jag kände precis samma när jag kom hem igår - lätt minst givande skoldagen någonsin!

2011-04-15 @ 07:58:02
URL: http://snyggmalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0