110830

Puuuuh! Nu har jag gröt i huvudet, en tendens till stressanfall. Men får försöka ta ett par djupa andetag och chansa på att det bara är en första reaktion som gör att allt känns liiiiite för mycket. Det var hur som hellst ur kul att träffa klassen igen, "känna vinden i håret" som en god vän skulle säga. Men en fullspäckad höst väntar men många utmaningar, och det har jag ju längtat efter hela sommaren. Hösten är verkligen här, regnrusk hela vägen till skolan. Men det bättrade på sig allt med att dagen rullade fram åt! Fyra kilo böcker konkades hem och ligger som ett kaos på bordet, funderar på om jag ska kolla upp vilken bok som står först på tur! Sen var det nog en bok till jag behövde köpa, som återkommer senare i höst. Efter hösten kommer julen och då ska jag sola och bada! Det känns som om hösten kommer gå superfort med detta schema som väntar så snart ligger jag nog på playan! Wiiho!!

Kommentarer
Postat av: Daniel

jag gillar tänket! :D

2011-08-31 @ 16:12:41
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0