110207

Precis just nu var det reklam för soya produkter, de skall ge spring i bena. Tänk om man kunde gilla produkterna. Jag har försökt, men det gick inte ens med hälften bär. Typiskt! Jag som inte brukar vara så kräsen! Men jag har haft spring i bena idag ändå! Seg start imorse, tankarna gick typ så här: Varför i hela värden har jag sagt att jag ska jobba? Finaste sover och kan sova länge till. Åhh vad mysigt det vore att sova brevid min prins och äta sen frukost! Men det var bara att gå upp, en jätte stor mängd jordprover skulle komma in och vara klara denna vecka. Kaffet puttrade (första gången så tidigt hemma hos mig!) Fix och trix för att försöka se mer vaken ut. Kaffe till frukost. regnet hade fastnat i lufen, otäckt ute. Massa fina människor på jobbet! Inga prover, missförstånd? Eller inte de som jag skulle göra, men det fanns givetvis massa annat att göra! Frukost på jobbet, fina samtal. Kort lunch för att passa tiden på ultrabadet. Sen var dagen slut (kunde jobbat minst tre timmar till, men nej tack efter 8h) Off to the gym! Easy line passet var fullt, typiskt! Fick knö i gymmet med alla nyårslöften. När hoppar de av? Jag vill gärna få plats i gymmet och på mina favo pass igen! En timme med en salig blandning av övningar (kunde inte fokusera på någon grupp pga allt folk) Sen var det med, plocka upp kyckling och på med löpar skorna! Tretio minuter blev det! Ingen aning om längd men höll skapligt temop och en stabil puls på 170. I hasten fick jag gjort en super god kyckling och bacon gryta med matvete till (tackar en klaskompis för tipset om matvete). Nu har jag snart avklarat en timme crime, men det börjar mer snart! Fixa naglarna lite, som förövrigt tar väldigt mycket stryk av att jobba.
Tänk att man skulle få present av finaste killen när han var iväg på grabbresa! Himla gulligt måste jag säga! Blev jätte glad! Tänkte inviga hud krämen snart! (lite typiskt att jag precis innan bestämt att hålla igen på godiset ett tag, det har blivit lite mycket av det de senaste) Men den som väntar på något gott!

Kommentarer
Postat av: sara

naturligtvis, vännen! just nu är det lite av en labyrint av lådor och skräp men så fort allt är iordning får jag bjuda in till fika tycker jag! :)

2011-02-07 @ 21:37:30
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0