110210

Idag är det hemtenta plugg som gäller! Hela fem rader har skrivits hittils, med en hänvisning! hejja hejja hejja! hmmm ja man kan ju försöka få det att låta som om det går bra iaf! Men det släpper nog, får smälta att det är vinterlandskap igen (jag som tänkte ut och springa sen, jobbar kompisarna sa något om att det går jätte bra att springa när det är snö..joo men visst, men det är inte min grej. Löprunda vid 19 draget efter en dag på stranden, det är min grej det!) Nu blir det till att gå fram på staden och köpa en present till pappa, lämna tillbaka trök böcker, betala för en tingad bok som jag fått köpa för 500 spän! Och sen, räddningen på hela denna skit dag, fika med en bästa vän och hennes lilla söta bebis! All kärlek till fantasktiska vänner som ger mig energi! Efter det så kanske hemtentamen kan flyta på. Imorgon måste jag ta tag i den! måste måste måste!
Jag gjorde en jätte god pasta förut! Hann inte ta en bild, men jag har en tallrik i kylenn som jag kanske kan fota sen (inte min grej att dokumentera min vardag) men den kostade inte mer än 50kr och det tog knappa 10 minuter! Färsk pasta med spenat, basilika och vitlök. (3 minuters koktid) sen fräste jag lite purjolök, på med cream fraish, massa tomat och räkor. Mums!

Kommentarer
Postat av: Daniel

re; taack för den jätteärliga komplimangen! :D kämpa på med tentan! :)

2011-02-10 @ 16:14:16
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/
Postat av: sara

svar: nej, det stämmer ju faktiskt. klart vi ska gå en promenad tillsammans någon dag! :D



vad gott det där lät förresten!

2011-02-10 @ 21:24:30
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0