110214

Ledig måndag, hur härligt som helst! Gårdagen gick väldigt segt, var riktigt trött. Men framåt fem tiden kom K och hämtade upp mig för lite mat shopping, vi lagade en jätte god tortelini pasta sallad! Vitt och rött vin i ganska stor mängd. Inget som märks idag som tur är! Vi fnittrade högt när A kom hem, han behövde inte övertygas om att vi pimplat en del! Det var hur trevligt som helst! Solsidan var dessutom riktigt roligt! Idag tog vi sovmorgon, gjorde iordning oss och åt lunch på staden! Jätte mysigt och gott, bakgår´n favvo stället! Tanken var thai mat men det var stängt. Men inte fy skam med pasta sallad, fetaostcreme och bacon! En tur på staden i det iskalla vädret, A köpte en jätte fin skjorta, grön rutig! Jag kikade på jogging skor, fy vad fula och otroligt tråkiga pengar. Jag köpte inga den här gången hellet. Men det ska ju vara svinigt kallt ett bra tag till så jag kan nog vänta lite till! Snart är det dags att gå på ett box pass med M! segare än segast idag, det ska bli gött och få svettas lite!
Romantisk middag för två goda vänner! <3

Kommentarer
Postat av: karolina

Tack för en jättetrevlig kväll!!!

Hoppas A inte fick allförstora hörselskador och pannhål av allt tjöt och fnitter! ;O) <3

2011-02-15 @ 15:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0