110216

Det blev en kort dag på jobbet med lång lunch! Hur härligt är inte det? Dessutom fick jag sitta lite vid mitt skrivbord! Ja det är väl kanske inte mitt längre, men det är ingen annans heller! Mina fina papper satt så fint i blädder pärmen, pennorna i pennstället alla sorter som man kan behöva! Perfekt data stol som man kan sitta skräddare i! Ja det har varit bra på jobbet som ni hört! Snart ska jag fram pås taden för lite kaffe! Sen blir det film innan det är dags att hoppa i säng för att ladda för slutseminariumet imorgon! Måste erkänna att jag nästan hoppas att jag blir underkänd. så himla onöjd med resultatet, kunde gjort mycket bättre. Jaja vi får väl se hur det går! Många som ska läsa den imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0