110219

Idag har jag spenderat nästan hela dagen hos mormor med mina små kusiner, morbror och C! De små huliganerna har faktiskt blivit stora! Vila små genier de är! Nu vet jag nog allt man bör veta om champions leage samlings kort, Nintendo DS och harry potter tv spel! Jätte fina killar, curling föräldrarna har bättrat sig och det var faktiskt mycket lugnare än vanligt! Jag verkligen älskar att sitta och prata med min morbror, de andra med givetvis, men vi hade en så fin relation när jag var liten. Ska jag läsa ekonomi får jag nog bo hos han under tiden så kanske man kan lära sig det!
Melodifestivalen, ja vad ska man säga? Det blev nog som jag och min morfar tyckte iaf! Vår "stjärna" skämde ut sig i vanlig ordning, men den kommer nog att tracka oss på radion redan imorgon. En otäck koppling till mister stadsminister gjordes även, synd på en rätt bra låt och en duktigt artist. Just nu har jag precis ätit varma mackor medans grabbarna spelar ps3, det får nog bli sängen snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0