110225

Idag är dagen kommen, lön! det har varit riktigt jobbigt den här månaden, halv ångest över alla kommande utgifter. Men nu känns det bättre, inte så många räkningar denna månaden som tur är. Lite lön, studiebidrag och ersättning för studiematerial. Ska försöka lägga upp en plan för kommande utgifter, funderar på att ta ut pengar och ha dem hemma i ett förseglat kuver! Då kan jag ju inte råka handla upp dem (?) eller kan jag det, ne får lura lite på det! Jag har tvättar sjukt mycket tvätt idag! En bok som är tjokare än den ser ut, jätte intressant men gud så långsamt det går! började precis skriva lite av det som jag fått ut hitills, men jag måste ändå läsa klart den! Svar kommer senare i boken...står det överallt! Hög utbildade är i regel längre än lågutbildade, varför? Massa sådana underliga förekomster, bara att få ner dem förstårligt i ett referat till "politiker". Lätt som en plätt! hehe! Om ett tag ska jag ta mig bort till syster för att fixa till håret, färg och klippning står på schemat! Ska bli hur skönt som hellst! Just nu är läget gulaktig blekning med utväxt, topparna ser ut som svinto (helt ärligt!). Allt kan bara bli bättre! jag vill nog ha lite längre hår, känns som om det var länge sen, men topparna är så sjukt risiga att det förmodligen blir kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0