110226

Jag har precis varit och gymmat, det gick riktigt bra! En äldre man gav mig väligt mycket komplimanger, hur ska man ta det tro? Han har nästan lite otäckt mycket koll på när och vad jag tränar. Han har börjat gå på ett boxpass som jag mer eller mindre alltid går på och idag var jag jätte fin. Snygg outfit och frisyr. Ja jag får väl vara glad för komplimangerna, det är ju inte så att han är äcklig men det känns lite otäckt ändå! På tal om frisyren, så äntligen hade jag råd att gå iväg till syster igår! För ovanlighetens skull var jag försöks kanin på en ny färgblandning, peachy nått hette den. Ingen på salongen hade testat den och så kom jag som låter henne göra vad som hellst! Men det blev riktigt bra! Det blev kort som jag hade anat, inte så mycket att göra med mitt skit hår. Att man kan ha så kass kvallité på håret är otroligt! Men en regäl klippning och snäll färg i håret så kanske det blir bättre! Ikväll bli det hämt mat, trevligt sällskap, vin och mello! Alla fick en del av sin önskan! Nu blir det mat och sen plugg för hela slanten!

Kommentarer
Postat av: karolina

Vilken snygging! fika/mat eller nått i veckan kanske?

kram

2011-02-26 @ 16:44:34
Postat av: sara

tack sötis! :D jag hade så kul man kan ha med ett gäng gjuteriarbetare, hihi ;)



ses snart! <3

2011-02-27 @ 12:39:02
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: sara

ps. jag hejar på dig i magrutskampen! heja heja! :D

2011-02-27 @ 12:40:06
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0