110227

Vilken jäkla söndag, fy jag är inte i form alls! Tyckte mig inte dricka så mycket igår men det är allt bra segt idag! Ne jag är inte bakis, jag skulle nog inte kalla det så. Lite fysisk obalans! Snart kommer tre festfixare för lite planering, sen bär det av på box´n kick (hur nu det kommer att gå?!) Jag dricker saft i ett stort glas för första gången på så länge att jag inte vet när det var sist, en pizza kvart till frukost. Så nu bättrar jag på med lax oxh mos! Det blev utgång igår, jätte kul, det brukar ju bli så när det är spontant! Dansade så jag fick håll! Vi skarattade och låtsades smit på toa! hehe, gamlingar no thank´s!
Jag har flyttat mitt jobb pass imorgon tills på fredag, är inte så klar med referatet som jag skulle vilja för att gå iväg, det är ett par dagar kvar men det är långa dagar och korta kvällar att fixa det på. Tråkigt att jobba en fredag menmen! Så imrogon ska jag må bra, ha sov morgon och göra klart referatet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0