110101

Då var det dags för ett nytt år, dagen inleddes med sovmorgon. Snart ska vi iväg och åka pulka, grilla korv och basta! Hur härligt som hellst. Dessutom får vi ärtsoppa efter bastun, riktigt längesen jag åt det. Och det är faktiskt gott! Vi hade väldigt trevligt igår, tjejerna slet i köket och grabbarna var otåliga. Som små barn i bilen, när är vi framme? (fast när är maten klar, förstås!) Maten var kanon lyckad, 80kr/person. Asien inspirerad fisksoppa, hasselbackspotatis med fläskfilé sallad & tzatsiki, Lisas smarriga kolapaj med vaniljglass. Kvällens mest övervägande ämne var, skidresa! Imorgon ska vi bestämma när och boka, om jag förstått rätt. Jag planerar att åka längdskidor (för att undvika svindel), basta och läsa! Tänk om det kunde bli så bra att jag kunde få ta mig an en deckare!? Förmodligen blir det något i samhäll/demokrati/välfärdsspåret (nästa kurs).



Egobild i väntan på att få ta mat på uppesittarkvällen, J ville oxå vara med!



Fullt hus på uppesittarkvällen!



Paket spel



Ingen jul utan en julhund!


Kommentarer
Postat av: sara

detsamma, sötis! det låter som att du fick ett bra slut på 2010 och en bra början på 2011! ses imorgon om vi inte hörs innan. :)



kramis

2011-01-01 @ 15:55:45
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0