110102

Andra dagen på det nya året, jag har mer eller mindre suttit med hem tentan sen jag vaknade. Snart är det dags för lite välbehövlig träning! Easy-line med söta S! Imorgon blir det box med M! Vi hade lite främmat här förut, en skidresa bokades in! Inte min starkast talang, men jag ska prova på längdskidor tänkte jag. Bra träning om inte annat! Ljudbok i öronen, bastubad och läsning inlindad i en filt. Passar mig bra! Vi blir nio personer som åker iväg, majoriteten älskar skidåkning och kommer nog vara ute hela dagarna. Lite väl långt kvar bara, men det är härligt att ha något att se fram emot!

Första dagen på året kunde inte varit mysigare. Ut i ingenstans för att åka pulka, grilla, basta och bara ha det bra! Dagen avslutades med en barn film och ärtsoppa!









Lite kontraster från i sommras när vi cyklade ut:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0